mandag den 28. april 2014

Omelet sandwich

Forleden dag havde jeg lyst til en lækker god sandwich, så jeg prøvede mig ad med denne omeletsandwich, og jeg kan sige at jeg blev kun positivt overrasket. Det er helt sikkert noget jeg skal prøve igen i den nære fremtid :-)



Jeg ved ikke med jer, men jeg synes den ser lækker og simpel ud

Ingredienser
1-2 skiver rugbrød eller groft brød
1 æg
1 tomat
en håndfuld spinat
salt og peber

Start med at slå ægget ud i en skål og rør rundt med salt og peber.
Skær tomaten i ca 4 skiver
Tag en lille håndfuld spinat og riv det i stykker
steg tomater og æg på panden samtidig. Lige så snart ægget er kommet på panden drys det revet spinat ud over. Vend derefter halvdelen af ægget over den anden halvdel, så du ligesom har

Ingen kommentarer:

Send en kommentar