mandag den 12. maj 2014

Green powersmoothie


Okay, denne her smoothie er bare et must have! Ved godt den ser lidt uhyggelig ud, men tro mig den smager af noget, og den holder dig mæt i lang tid! Jeg drak 1,5 glas for 3 timer siden, og har følt mig mæt lige siden! :-) Kan forestille mig det er en smoothie jeg vil begynde at lave når jeg kommer hjem fra fitness, eller lige har trænet.

Ingredienser: (3-4 glas)
1 avokado
1 mango
Lidt ananas (se skålen på billedet ovenover)
en håndfuld koriander
2 store håndfulde spinat
2dl vand
3 tsk skyr (det tilføjede jeg kun fordi jeg ønskede en mere cremet konsistens)

Start med at blend vand, koriander og spinat. Kom derefter de resterende ingredienser i.
Det er selvfølgelig tilladt at tilføje flere ingredienser! Kun fantasien sætter grænser :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar